...بخدا غنچه شادی بودم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ عشق من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
سیستم تبادل لینک فعاله، برای تبادل لینک  ابتدا ما را با

عنوان ღღღ فقط برای تو ღღღ و

آدرس http://asheghemajazi.loxblog.com

 لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را

در زیر بنویسید . در صورت وجود

لینک ما در سایت شما

 لینکتان به طور خودکار

در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 242
:: کل نظرات : 356

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 76
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 172
:: بازدید ماه : 7504
:: بازدید سال : 12871
:: بازدید کلی : 98911

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه

...بخدا غنچه شادی بودم
دو شنبه 8 خرداد 1391 ساعت 19:49 | بازدید : 882 | نوشته ‌شده به دست یه عاشق | ( نظرات )

 

 

 

 می روم خسته و افسرده و زار

سوی منزلگه ویرانه خویش

به خدا می برم از شهر شما

دل شوریده و دیوانه خویش

می برم تا که در آن نقطه دور

شستشویش دهم از رنگ نگاه

شستشویش دهم از لکه عشق

زین همه خواهش بیجا و تباه

می برم تا ز تو دورش سازم

ز تو ای جلوه امید محال

می برم زنده بگورش سازم

تا از این پس نکند یاد وصال

ناله می لرزد

می رقصد اشک

آه بگذار که بگریزم من

از تو ای چشمه جوشان گناه

شاید آن به که بپرهیزم من

بخدا غنچه شادی بودم

دست عشق آمد و از شاخم چید

شعله آه شدم صد افسوس

که لبم باز بر آن لب نرسید

عاقبت بند سفر پایم بست

می روم خنده به لب ‚ خونین دل

می روم از دل من دست بدار

ای امید عبث بی حاصل

 

فروغ





:: برچسب‌ها: شعر وداع فروغ فرحزاد ,
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ramin در تاریخ : 1391/4/1/4 - - گفته است :
هیـــچ چیــــز تمام نمیشود..
مگـــــر اینکه,

فــــــــراموشش کنـــی!



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: